Tuesday

abes FB, YM pulak . sakit2

dear reader ;))
abes kena kat fb dh ada pulak mamat kat ym ney . 
ajak noty2 katanya . 
haishhh igt aku ney hape tatau lah .
penat aih . nak maki tera mana tatau la .

tu tera tnya besa kena maki ka dak .
bole dya dok camna eh nan aku .
haa jenis ney stg aku maki dya lagi nek gatai dya .
teros mlas nak layan . SPAM teros !
suda lah weyh penat dh . 
p cari owg len pulak la ampa kaco .
bagi aku hdup nan tenang whai laki2 gila seks diluar sana .
p menikah cepat2 sket la. 
letih !






2 comel oshin:

azwa_amani said... [Reply Back]

dorang tu terlebih blajar dengan pendidikan seks yg dorg carik sendiri kat tenet lah tu oshin..awak lak cantik jer...sabar je lah yerr..bgus delete jer org perangai hantu tu

oshin said... [Reply Back]

@azwa_amani tu la psal . apakah ? cantek ka ? tada la yunk oii. sy besa2 ja . depa tu ja terlebih belajar pasal2 seks ney . tatau la.

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space