Friday

sahabat

hurm , tertiba rasa nak update ari ney .
setelah melihat kwn2 suda berbaik semula .
rasa nak menitiskan air mata . sbb terlalu eratnya hubungan mereka .
seandainya aku dan kwn2 baek aku dpt seperti dulu .
sesunguhnnya aku merindui saat2 dekat bersama mereka .
rindu gelak ketawa riang bersama mereka .
kenapa perlu bertengkar dan menyakiti hati satu sama yg laen .
sedangkan masing2 merasakan sayang terhadap sahabat mereka .
kawan senang dicari tetapi sahabat sukar dicari .
no word to said to u'olls tapi ney yg aku harap kan .

to miera
aku sayang ang sampai mati .even sekarang ang dh mcm jauh dari kmi .
ang dh mcm adek aku . in fact kita mmg ada bau2 bacang from ayah aku .
mmg aku sng rapat nan ang . tp kenapa sekarang bnyk cerita aku dgr dri owg . kenapa ?
kenapa jadi mcm tu ? tak lyk ka kmi utk menjadi kwn ang lagi .

to ciwa
ekin pun syg ciwa juga . ciwa shabat kecil kin smpai skrg . 
suda 15 taun kita bersama .
maseh teringat kin wktu kita maseh kecil .bermain bersama .
kenangan tu tetap dlm hati kin smpai bila2 .
kin rindu suma tu .

to bella 
ang sahabat gila2 aku . smpai bila2 pun ang tetap menjadi penghibur hati aku dikala aku sedih .
rindu nak tgk gelagat gila2 ang .
sabahat kecik aku ;)
i miss u .

to zizi
sahabat terbaru sentiasa ada dikala suka ataupun duka .
mengubat segala rasa dihati ney . disaat aku perlukan teman utk bercerita .
aku pun sayang ang smpai bila . kita dh abes kolej . msti nnty aku rindu ang .
aku harap ang tak lupakan aku .walaupun kita jauh .
tima kaseh sbb sudi jadi sahabat aku . 
memahami apa adanya aku . susah nak cari sahabat sebaek ang .
iloveyou .


mereka adalah sahabatt2 aku yg terbaek dan terbest yg aku penah ada .
tima kaseh sume sbb hadir dlm hidup aku .mgkin tnpa ampa sume aku tak mampu utk berdiri dan beridkari sndiri . menitits air mata aku disaat entry ney ditulis. 
aku sgt2 merindui ampa sume . kita buang yg keruh amek yg jernih . ;)
maaf kalo terlau bersikap terbuka dgn ampa sume . tp ini yg aku rasa . sorry guys .
iloveyou'olls smpai bila2 








0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space