Thursday

gearbox !

ha ney bukan nak cita pasai sup gearbox ka apa ka oke .
aku blek2 kelas je rini . teros kakak aku bgtau . 
keta rosak ! damm it .
aku baru je plan nk amek keta g jitra sabtu ney .
dh keta rosak pulak .
selepas disoal siasat .
GEARBOX rosak !
perhatian ! gearbox okeh ! besar dh aku bg .
gila vavee . 2 riban oke kena kalo nk repair .
tertiba aku jadi stress(*bajet wet aku nk kena kuar)
adess . takan nk g jitra nek lambreta kuning aku tu kot .
mau sakit pinggang aku . smpai2 je bongkok setgh .
alahai gearbox skrg la kau nak rosak kn .
damm la . sian bapak aku .
mana nak cri 2 riban ooiii . repair gearbox tu .
kalo sup gearbox tu senang je . p pasar mlm mintak nak 5hengget . dh dpt dh .
tp aku tak penah la kn mkn sup tu . sket pun tak teringin nk mkn .
bnda plik2 jgn la bg aku .
konfirm tak mkn .
fikir2 . cena nak p jitra sabtu ney !
OMG !






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space