Tuesday

kenapa awak? kenapa?

awk kenapa awk tanak bertahan? 
mana semangat awak?
awk ckp awk lebih rela mati dari tahan sakit tu ?
kenapa awk buat saya macam ney ?
awk tak penah pk kan hati saya ?
semangat saya ?
saya cuba kuatkan semangat sy demi awk .
pura2 sy tada pape dihadapan owg !
in fact smgt sy dh down sejak awk sakit .
tp awk senang je ckp . rela mati dari tanggung sume ney ?
awk sedar tak apa yg awk ckp kt sy td?????
sedar tak !!!!!!!
sy betol2 kecewa awk .
adanya sy disisi awk rupanya tak penah beri awk apa2 kn.
tidak takan awk snggup ckp mcm tu .
awk tak redha kan nan apa yg jadi kt awk ?
sy dh tatau nak ckp apa. hnya airmata selalu sy kuarkan utk awk .
sy hanya mampu doakan setiap yg berlaku kt awk .
kesakitan awk kepedihan awk .
berpindah untuk sy rasai .
supaya awk redha bila sy yg pergi tinggalkan awk .
mgkin itu awk mahu .
 YA ALLAH kau pelihara dia .
apabila aku suda tidak dismpingnya .
kau sembuhkan lah penyakit dia .
sesungguhnya dia seorang hambaMU yg LEMAH lagi tidak BERDAYA .







0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space