Wednesday

Ya allah . Tersentuhnya!

salam u'OLLLss.
serius terasa insaf kejap lepas dapat hadiah yang sangat sanagt bermakna buat aku .
ya allah hencik ejulz bg hadiah kat aku . kowg pun takan sangka hadiah tu . sangat sanagt bernilai di dunia dan diakhirat . thanks ejulz .awak buat saya nak menangis . YA ALLAH .


tu hadiah dya . pesanan dya kat aku . bukak hadiah tu . so bila aku bukak hadiah . ya allah tergamam sekejap . tak terkata . hurm .kowg jangan la wt tak reti nak buka hadiah . bukan aku suoh kowg hambek hadiah bukak mcm hadiah betul tu . SILA KLIK HADIAH TERSEBUT . huhu . mcm tu la maksud bukak hadiah dalam dunia belog kan . ? hehe . so aku nak bg hadiah ney pada sume follower aku yang laen . ikhlas dari aku . keep it okeh ;)) . selalu hadiah yang mcm gini owg bg baut hantaran . tapi dya bg untuk blogger . sangat baik hati dya .terima kaseh . aku sangat menyukainya





0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space