Tuesday

Bangga Diri !

salam U'ooLLLsss .

entry maut ! hambek kau . oke kepada cik cici yang sibok marakan orang yang bangga diri meh mara kat i meh . i tengah bangga diri ney . lalalala ;P oke fine! aku memang bangga diri oke . sebab aku berjaya create satu banner untuk diri sendiri . oke fine aku blogwalking sana sini tengok sume ada banner . so macam tertanya tanya kat diri sendiri ? " hoih tanak buat banner sendihi ker? " . HAHA . aku tadak idea nookkk cena nak create banner . so tadi di masa kelapangan yang sangat lapang di opis . bosan so maen adobe photoshop ! so fikir nak edit apa lah ntah . tertiba si IR meh kot belakang " hoih keja edit header " oke, memang muka aku keja tuka header ker ? hello orang sume tak suka aku tuka header baru . dah amek voting dah haritu kan ?? lalalala ;P . kalau nak tuko header fikir empatratusjutakali tau ! so im done ! sapa nak exchange banner dya , sila sila la letak link belog anda oke , pastu nnty aku terjah owryte . kat bawah tu dah ada banner belogger yang aku rasa nak melawat hari hari . wekk ;P , nak ibaratkan banner tu macam bloglist la . senang cita !

so here we go !





Photobucket

meh nak cita sket sbb apa banner ney ? haha . fes tu gambar aku . second rama rama tu memang dah nick name aku even kat kolej aku dikenali sebagai cikramarama . so kereta pink tu ? haa bukan calang calang punya keta tu . ferrari Carlifonia oke ! kereta idaman hantaran perkahwinan aku . FULLSTOP . actually gambar tu nak buat bergerak bergerak juga tapi tertiba malas nak mengedit pulak . terima seadaanya oke . aku ada kau ada ? kalo ada tanak exchange ker? 






6 comel oshin:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said... [Reply Back]

fuh...best la..bila nak ada banner sendiri nie.. =P

oshin said... [Reply Back]

@iqbalhakimi ada ura ura mengatakan anda memperli saya . hahaha ;P best ker? besa ja. lalala :P

ceotgilalensa said... [Reply Back]

wah!!!! cam bes je ada banner sdri.. nk jugak.. tapi tak reti la.. hehe.. cik oshin tanak wat tutorial ke?

oshin said... [Reply Back]

@ceotgilalensa OMG . mintak tutorial ? hahah, fes tyme ney owg mintak tutorial . tapi i tak pndai buat lah . voting nak ? kalo ada owg ramai mintak i buatkan oke? ke nak jugak ? hehe

Echin Nadiossa said... [Reply Back]

hehe bangga diri yg ni ai suka.ni majukan diri.HAHAH ;P.nice one :)

oshin said... [Reply Back]

@Echin Nadiossa hehe ;) malu ney . neway thanks. dah dapr belom tutorial bangga diri tuh ? haha

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space