Wednesday

habits !

salam u'olsss .
dh lama tak hupdate belog kan .
sorry la aku sakit sket 2, 3 hari ney .
badan tak sehat . antibody lemah !
ney dah oke sket la . tapi still taleh makan .
kalo makan rasa nak termuntah .
hukhuk .
terima kaseh pada yang sudi follow .
akan ku follow balek oke ;))
please dun wory .

aku ada habit . haha .
nak tau habit aku . dok tak dok bukak cita pasal habit kan ?
haha . ala sume pompuan ada habit ney .
habit suka shopping . more specific is shopaholic .
HAHA . kan .?

habit aku suka kumpul bag , selendang , baju . HAHA .
normal je tuh . dalam almari aku .
ada 50 helai selendang plus syria sume . syria aku sket ja .
sbb aku tak sgt gemar nan syiria . hukhuk
baju aku campur dress sume ada kat 100 pasang .
aku suka beli . tapi tatau taun bila nak pakai . kuar pantang ada duit . yeah shopping .
pastu tgk online shopping . perghh rambang mata wa ckp luuuuee .HAHA
baju kurung aku almost 50 pasang jugak. 
well nama pun budak kolej . memerlukan baju kurung yang banyak .
HAHA . aku suka beli kain banyak-banyak .
kononnya next semester nak pakai . tapi haram tak pergi tempah .
pastu beli lagi kain . so banyak la kan ? HAHA .
bag aku tak banyak sgt almost 10 je . sbb bag ney mcm besa-besa jer .
kasot pun tak banyak sgt aku ada . just untuk g kolej je . nak hangout just crocks tu je . HAHA .
aku simple jer . kadang-kadang sliper pun jadi keja . relax jer .

aku bukan jenis kuar sgt . jumpa boyfren ?
HAHA . dah dekat 2 bulan dah tak jumpa boyfren aku .
ntah cena ntah . lalalala . busy kot . let him be .
hangout nan kawan-kawan . ala dowg pun busy jumpa boyfren dowg . 
sbb cinta jarak jauh kononnya . so centu la kan .

tadi siang kuar g shopping nan mak aku .
HAHA . katanya nak shopping kat akak aku . sebb esok dya dh fly balek sarawak .
so pegi la kat jakel cari selendang kan .
alih-alih akak aku beli 2 je . mak aku sampai 4 kot tak salah aku la .
haiihh sapa yang nak balek sarawak ney . HAHA .
lawak-lawak . aku pun apa lagi .
rembat satu nan baju . 
mak aku sempat lagi ckp kat aku 
" acik tayah la pakai jeans tu dah . cer beli suar setan lak "
HAHA . bayangkan mana aku nak cari suar setan . kat kl ada kot apa nama ntah setan tu .
lalala . paham tak maksud mak aku kat situ . dya tak kasi dah aku pakai jeans .
dya nak aku pakai suar kaki kembang getah tu . yer nnty aku cari pakai . 

oke done ;)) mai sharing gurls2 sume . 
bapa koleksi ada kt uma tuh .
hehe

p/s; nak kongsi style pun oke juga . dialu-alukan . i likeeee







0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space