Monday

blogger temukan dua sahabat !

salam u'ollsss 
entry tacink hari ney .
hukhuk .oke apa yg temukan apa ?
siapa ?
haaa . fesly aku nak cita . 
blogger temukan aku dgn sahabat aku . nak kata terpisah tu terpisah kot .
dari sahabat dari sekolah rendah until menengah .
tapi malangnya persahabatan kami telah terputus pada aku tingakatan dua .
disbbkan ntah aku pun tatau sbb apa .
besa la budak-budak that tyme . so taleh nak berfikir secara matang .
bila masok tingkatan 3 masing-masing dh tak bertegur . exsen . HAHA .
sampai la sekarang ney ha . hubungan dah tak nmpk rupa dh . 
aku pun tatau sama ada dya maseh igt aku atau pun dak .
tatau la kot muka aku dh berubah ke hape ke .
yang pasti i tak wt plastic surgery oke gee .
beza nya dulu ala-ala nerd sket . pakai spek .
skrg tidak lagi . HAHA (*contek lens)

eh cita punya panjang ney sapa dya tu ?
haaa nak tau sapa dya .
taddaaaa aima .
aku tak letak gambar dya sory guys . 
aku kasi link je utk kowg terjah oke .
aku sndiri terkejut bila dya follow aku kat blog ney .
aku cuba nak jejak dya balek malangnya tak dpat .
sbb dya tak tinggal jejak . so apa lagi pokcik google tolong aku .
so aku jumpa . tapi macam tak sure dya tu kawan aku ke tak .
bila dh belek punya belek . sah aku maseh igt tu muka dya .
nama dya . adek-adek dya . memang dya sahabat aku .

to sahabat ! . 
fesly aku nak mintak maap banyak-banyak sebb kita TERgado dulu .
HAHA . bole pulak kan TER tu .
even aku sendiri ingat-ingat lupa sbbnya .
harap ang bole maafkan aku .
sbb persahabatan kita dari sekolah rendah teramat bermakna buat aku .
dimana aku baru masok sekolah tu .
owg pertama yang dtg tegor dan berkawan nan aku adalah ang .
smpaikan kita dipanggil kembar . 
pi mana tak penah tak bersama .
teringat pulak aku zaman tu .;)
and tak penah aku sangka dalam dunia blogger ney juga kita bertemu dan bertegur .
walaupun aku tatau ang maseh ingat aku dak .
tapi pleaseeeee ingat aku .(*paksaan ney ).
seriously kat sekolah aku dah segan nak tegor ang sbb kita tak rapat . 
nanak pulak laen kelas . hurmm .
pape pun aku doakan semoga berjaya okeh .
gambate !

p/s; entry ney bukan entry sedih . tayah nak sedih-sedih bagai oke .HAHA .  aku just nak cakap kan sini . kalau ALLAH berkehendakan apa pun bole jadi . walaupun kat dunia blogger ! oh thanks ;))







2 comel oshin:

aima in luv said... [Reply Back]

hye,,,,,,,, maaf sbb lmbt respon.. extualy itenet slow sngt skung... nk masuk blog ekin pon xbley... jngn mara tw.. aq pon tak pasan nie blog ekin.. td belek puny belek... bwu pasan.. hehe... nice too meat u again

oshin said... [Reply Back]

@aima in luv rely glad that u r remeber me . hehe ;)) its okay . pham. hehe

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space