Wednesday

perempuan manyak cute !

salam u'olls . 
sehat dak ?
petang2 tada keja . aku g jejalan kat satu blogger ney .
pergghh mmg cute miut dya ney .
umo tak tahu . mintak maaf tadan nak searching lebih .
tahunya budak uitm je . tu pun uitm mana tatau .
tp opkos key yell kn ?
hukhuk .

haaa tuh gambar bawah tu nmpk dak ?
comel kan?


  nama irine nadia.
kowg sume msti dh follow dya kan .
act aku dh lama tau pasal irine ney taun ney la .
tp tak igt bulan apa .
haha . awl bulan kot (*fikir2) .
yang aku tau dya memang rapat nan abg dya (*mengikut sumber mmber aku) .
mcm kapel kalo tgk dowg berdua .
hukhuk best kan mcm tu (*hempuk kepala duapuluhtigakali kt dinding).
HAHA .
follower jgn ckp la . 
6 ribu lebih (*termasuk aku ).
konfirm2 sari tu dalam 50-60 jadi follower dya .tak pun ratus kan . 
huuu :))
aku suka tgk blog dya .
pink tu opkos lah kn . pompuan mana tak suka pink . hakhak 
pastu cara dya snap gmbr . walayeh meletop (*berangan jap) .
dh tu majalah dok amek jadi cover lak kn .
hukhuk .
cuba la tnya aku bila nak jadi cm dya ?
tanya2 .
rasa2 nak duit 5 henget melekat kat muka tanya lah .
haha . kejam kn .
tada la agak la kowg ney pun .
badan cengini . ukuran tak mamtop weyh !
HAHA . tak sesuaaiiii(*nada sengau) .
plus muka ala kadar besa sedap la juga mata nk tgk (*bajet2) .
hukhuk .

jum serbu blog dya ramai2. hehe 
klik sini meh :)) irine nadia








0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space