Saturday

overdos

salam reader

awl tak aku update pagi ney . mstila awl kn .
sbb taleh nak tyto plak lepas mak aku kejut pkul 6 pg td .
gelong2 otak aku skrg ney .haaa lupa lak nak ckp tgk title atas tu "overdos" ke overlimit ? ahh pape je . jnji over nokk . 
overdos apa ney ? overdos berfikir smpai dh taleh fikir . overdos lah kan(*pdahal tamau btau . wekk)
berat kepala dari smlm . tyto agak awl lah kn . 
pastu bgun pagi ney tuptup taleh tyto even kepala maseh berat gila vaves . asa mcm ada batu atas pala .
hukhuk. sgt2 tipu .
dh taleh nak tyto so melayan la w508 kesygan kn .
boh handfree (*biar pekak ) pastu select list lagu yg nak dgr kn .
haaa aty tgh bajet sedih . tatau kenapa (*pembawakan badak kot) .
HAHA . aku tipu lagik . lalalala ~~~
playlist aku select sume lagu sedih2 weyh .
hambek kau pagi2 bota nak tuptaptuptap air mata .
pastu sila la sesak lagi dada dipagi hari .YES!
itulah yg ptt kau dpt . hukhuk .
nak tau lagu apa aku wajib dgr kalo hati sedih pastu bole mengalir air mata darah ney (*ekin stop tipu owg oke) . kesah ka?


lagu-lagu oshin 
= maher zain -the rest of my life (asa mcm nk p dh esok tu)
=maher zain-insyallah 
=maher zain= the choosen one 
(apa sume maher zain ney . i like his song. tp tak minat dya sgt .bole dak centu ?)
=exits- janji padamu (*wuaaarrrgggghh teriak kuat2)
=kapilla-merindu tanpa kata (perghh jiwang)
=gio(lagenda budak oshin)
=dadali- disaat aku mencintaimu
=yuni sahara= sepi
=pussycatdolls- stickwityou(lama dh ney)
=rihana feat eminem-love the way u lie.
abesh dhhh . tu lagu aku kalo hati dok bajet sedih . pastu lu fikir lah sendiri . 
mata boom dh ney .
dgr sume lagu pun mcm tak best dh . mcm sakit otak blek !!!
arrrggghhhhhh . bila nak bole p utan jerit mcm tarzan tatau .
ehh i gf tarzan tu oke . bkn tarzan .
malu lah i nk pkai cm tarzan . lalala~~~
aku ney mau sedih suka dgr lagu melayu ja . sbb lagu melayu ala2 jiwang sket .
mau tak sedih ka ?
jgn tnya lagu melayu dlm playlist aku tyme tu
sume layan omputeh ja (*bajet minah saleh ) .=,="
dh la nak melawak lebih2 pun mood tadok ney .
nak p smbung teriak sat smpai taun depan .
moga ada la taun depan utk aku kalo cengitu nangesnya .
daaa;)))

kamus dewan bahasa . 
:.. teriak =menangis 
stg yg dok belah2 sana tak pham pulok .
almaklum la kedahan sgt minah ney pun . adess .
bkn reti nak guna bahasa baku dh .
teetttt . 






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space