Sunday

boombastics award !


salam reader ;))
huit setelah bermimpi ngeri semalam .
oke ada blogger ney dtg bg award contest  . 
tp ada syarat oke . lets start it !

fes kena jadi follower en ustaz ney . tanak jadik pun tapa .
its okay bebeh .
kena wt satu entry yang meletop devas . pastu tggal link kat tuan empunya blog 
sini ney haaa .;))
pastu tag 3 kawan oke . jgn lupa letak kat sidebar juga award tu . lebih lanjut sila pergi ke blog beliau oke .

echin nadiossa
puteri iqa izyan
izamir 
(amek la kowg. aku tatau )

entry meletop !!

oke . sebenarnya tatau nak wt entry yg meletop cena .
sbb tada benda nak cita . HAHA !
tipu sket2 tapa dak ?
oke lah nak cita pasal apa yg mak aku panggil kat aku leh dak ?
 fes masa aku kecik2 . 
baru kuar tu kan .
muka ala2 korea( benci)
pipi merah2 kan .
so bila umo 3 , 4 taun tu . 
sume start panggil aku MAHSURI . apakah puncanya . aku pun tatau .
but im not mahsuri heir oke .
sebb stay langkawi je kot .
dh abes satu panggil .
meh plak mak aku panggil aku PUTERI BUNIAN .
HAHA . lawak dak ?
bukan apa sebb asyik2 hilang .
dok depan mata tadan 5 minit hilang zapzap .
almakluman lah kat sini . aku suka terperuk dalam bilik. habiskan masa nan lappy .
HAHA .lapaq turun bawah mkn .lalala ~~
haaa yang ney panggilan terbaru .
PUTERI PUCUK KELOMPANG .apakah itu ?
seriously aku pun tatau .
yang pastinya sume berkaitan pasal aku jarang ada kat depan mata mak aku .
mcm2 panggilan dya panggil aku .
tapi totap tak kesah .
wat kering ja (*mlas )
lalalalala ~~~
abesh dh . tatau nak wt entry meletop tera mana g . 
oke kot noh en . ustaz.
tak harap pun bole menang. besa2 ja ;))

pesanan penaja tuan pnya blog !
TARIKH : 13 OKTOBER 2010 - 31 DISEMBER 2010
♥ pemng yg bertuah akn d plih oleh juri PROFESSIONAL (level master) !!mari mari ada hadiah yg sngt cute pda yg bertuah...hadiah apa...tungu!!USTAZ akan bg tau dlm jngka msa sbln ni..jeng jeng jeng!!! good luck semua!!!






2 comel oshin:

Puteri Iqa Izyan said... [Reply Back]

thank you sayangggg :D

baru je folo kamu :D

oshin said... [Reply Back]

@Puteri Iqa Izyan welkem . huhu ;) its okay

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space