Sunday

why ! kenapa ?

kenapa ? why ? aku dilayan sebegini rupa .
tiada hati dan peraaan kah aku .
apa salah aku hingga dya sggup wt aku ceni .
ney kah erti syg dan cinta dya ?
dgn melihat aku menangis .
aku suda sering disakiti oleh cinta2 dahulu .
kenapakah aku tak diberi peluang utk merasa kaseh syg dan cinta 
dan bukannya kesakitan ini .
aku sayang ang lah. apa yg ang wt aku tak kesah 
sbb aku sayang ang sgt2 ! ang tau dak !
salah kah aku nk minta disygi, dicintai, diberi belaian manja.
aku tagih kasih syg ang setiap masa !
salah kah aku? luangkan masa utk aku . dgrkan apa rasa hati aku .
kenapa aku ja yg selalu dgr apa rasa hati owg laen . dan abaikan rasa ati aku sendiri !
sbb pa? sbb aku terlalu sygkan ang !
mgkin aku tak sekuat ex2 girl dya yg dulu .
tp aku try fikir positif, kuatkan smgat . sbb aku nak dya yg terakhir dlm hidup aku .
tp kenapa aku sakit , pedih !
YA ALLAH kuatkanlah smgat dan hati hambamu ini 
aku lemah dihadapmu YA ALLAH 

i hate when i had to cry, cry and cry again !
i hate too when my mata bgkak bila bgun esok pg. then i had to pakai celak bnyk2 !






2 comel oshin:

[..Sepet Orlando..] said... [Reply Back]

sorb..sorb..

oshin said... [Reply Back]

eh kenapa sedih ney . tanak la mcm ney. jgn sedih2 oke syg.

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space