Sunday

mata mulai membengkak

awk ckp awk tak suka tgk saya nanges . 
tapi awk selalu wt saya nanges .
hurm . saya tatau kenapa sy perlu nanges semata2 demi awk .
sedangkan awk ? pernah tak awk rasa apa yg saya rasa ?
pernah tak awk nanges semata2 demi saya .
terlalu banyak kurangkah diri saya dimata awk ?
kenapa terlalu bnyk persoalan yg timbul antara hubungan kita .
hurm , mata aku mulai membengkak . 
gara2 terlalu bnyk nanges . dan tyto tak ckup .
ketekanan hidup aku pada taun ini terlalu banyak .
tapi aku masih sygkan dya . 
owg ckp kita akan selalu disakiti oleh owg yg kita sygi .
sbb ALLAH S.W.T. ingin menguji seberapa bnykkah sayang kita terhadap dya .
seberapakah sabar kita dgn karenah dya .
sy jnji pada awk . sy akan berusaha utk menjadi yg lebih-lebih baek dri dulu .



p/s; berharap suatu masa nanti akan ada sinar kebahagiaan diantara aku dan dya . tanpa sebarang persoalan dan keraguan dijiwa . hurm ;(






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space