Monday

yang ..

hati resah sgt smlm dan smpai la hari ney .
everything buat serba tak kena. damn !
dear, im so sory. didnt mean to hurt u .
tgh sedih smlm . ada juga yg sudi berkongsi masalah nan aku .
tengs pada yg sanggup mendorong aku untuk jadi lebih tabah dan kuat menghadapi masalah ;)
antara kata2 pendorong mereka2 ini 

hbgn ni ibarat cm perniagaan, ada kala naik ada kala turun.
aku ; andai saja kita bole tau masa depan kita kn bagus.
kalau kita lh nmpk msa dpn kita xkn usaha utk hdup stuju? setuju .sbb kalau andai mnusia hdup d msa dpn n kaya raya, skg dia x ada usaha ke arah 2 ,sbb dia dh tahu yg dia akn kaya, sbb 2 allah sntiasa mnguji kita
duga utk mematang kn kita ,tp mnusia tetap xkn lari dari lupa n alpa
aku ; manusia juga tak penah puas apa yg mereka ada
kalau pn ad allah d sisi,mnusia tetap mncri mnusia dan hidup ni umpama lalat ada penawar n racun
akal di beri utk pertimbgkn ,akal n qalbu perlu seiring, pd alam yg tebntg luas ni pn segala isi nya berpasangan
cara n gaya pemikiran kdg2 xsma ,tp kalau cara xsama jgn smpi kita salah aggap
xsuma yg mmpu bersabar shgga over limit nya

hurm , tengs for the word of spirit . akan aku lebih bersabar lg .
sumetyme asa mcm nak juga jadi gamez kn .
everytyme ada masalah lepas kat game . lpas tu baru pk apa nak jadi .
hukhuk . tp aku tak berminat ;P
after dis nak try juga berjinak nan  game. haha .
owh ckp men game hati kering ;)
no heart felling. bgus . i loiikkeee






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space