Sunday

new me as a single ladies.

hey all. lama gila ta update kn blog ney. huuu.
actually mlas sbb tada cita nk kongsi.
well sejak menjanda ney kn
nk kongsi cita gmbira pun tada la eppy sgt dh aku ney
sume hipokrit jer.
well idop single its a fes tyme in my lyfe
act aku ney susa nk single.
tp akhirnya ku smbut juga title tuh
idop perlu diteruskan walaupun dya tada dismping aku lg
tipu lah kalo ta syg lg. ada syg lg.
but like he said to me;
ktaowg susa nk bg commitment.

so ta sesuai nk bersama lg. knyataan yg perlu ditima.
now aku bebas wt pa ja. kuar nan spa ja pun tada spa kesah.
ehhe. tuh yg best. tayah mtk izin spa2 kalo nk kuar.
tada spa nk mara+tego+terasa aty nan aku.
weeee;P
emm yg bnyk nk isi borang tuh ada lah.
tp aty aku ckp;
ekin better alone dlo. cintan2 nnty oke. kwn tapa. but jgn lebih.

tkot nnty sejarah berulang pulak. yela kenal ta lma mana.
kapel sebulan berpisah sebulan
then akhirnya ta smpai 4 bulan teros clash. huuu;)
tp tapa. 3 bulan kira oke la tuh. dlo ney 2 ari je kapel. bapak relax je aku.
aaahhha. oke lah suda cni dlo. tatata.






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space