Saturday

mahsuri vs puteri bunian

dlonya mak aku pggil aku mahsuri. huh.
aku pun tataw npa. dri aku kecik lagi.
sume sedara mara aku pggl aku "mahsuri" so aku lyn kn jer.
aku pun pelik nan fmely aku ney.
kjap2 aku ney anak korea kena tggl kt tepi pntai lah.
kjap2 mahsuri lah. but the truly is aku bkn keturunan mahsuri keh.
ahha. ha kes puteri bunian ney.
mak aku juga yg kasi kt aku.

mak; me

acik, mak nk pggl kamu puteri bunian lah.

knpa plak.?

yela. da cm tada ja dlm uma ney.


ehehehe. ikot mak lah.

p/s; mau ta nye mak aku nk pggl aku "puteri bunian" da kt uma asyik terperap dlm bilik je. ngadap lappy. lgsung ta trun bwah. uhuhu.

then da 3 ari aku demam my mom lgsung tataw. ngee. then smlm mak tnya along.

mak; along

acik tuh knapa.? boyfren dya mati ka.?lgsung ta trun.?


ahaha. tada lah mak. dya demam je la.

p/s; pg ney bru aku taw mak aku ckp cm tuh kt aku. ahaha. lwak dowh. boyfren mati lah sgt kn.mak aku tuh bkn pa dya pling isaw anak2 dya tyto awl n ta trun lepak nan dya. pelik kn. ngeee.

aku ney dh mls nk tgk tv sebonarnya. tada cita best. so ngadap lappy. dgr lagu+on9 jer.
well, uma da tenet. so ta tgk berita pun berita bole tgk on9.
ecec tgk brita sgt kah muka aku ney.? jrg2 sekali.
kalo bab gusip. im num 1.








0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space