Tuesday

berlandskap!!

ari ney agak penat sbb tlg abh melandskap kn uma mama. huh. bole thn la skit gk tgn2 aku mncangkul td. tp tapa berbaloi gk r keja cepat siap sbb bnyk tgn n kaki bergerak. msing2 kena mncangkul sowg sket. huhu. penat2. abes cangkul angkat plak pasir2 tuh. huh. ney lah akibatnya kalo tada anak laki yg bole diharap. act bkn ta bole dihrp cuma jaoh jer. mangsa2 nya anak2 perempuan kesygan ney jgk lah yg kena tlg even bukan utk uma ktaowg. huahua. wah ta baek mgunkit. to abah; we all wt keja ikhlas. we love abah. dat y susa cm na pun we all dtg tlg jgk.

ney abah aku. dh penat mncangkul td. rehat sbntar n snap pic. ahaha. comel kn. ahaha. fes tyme ney abah senyum cm gini. smngt suoh aku snap pic dya td. ngeee


ahaha. aku penat gila tyme ney. surrender dh nk mncangkul. tgk abah lak.

after aku cangkul along take over. ahaha. dya lah cangkul dya lah angkat pasir g blakang uma. ahaha. tp tyme ney aku still kena cangkul lg. huahua

ha yg angah ney keja dya tlg angkat pasir. tuh pun 3, 4 trip dh penat. al maklum lah ta bole wt keja berat nnty semput. so dya dikecuali utk mencangkul. selamatlah kau angah.

rehat tyme. minum dlo. penat siot. huh!! skrg ney pun lenguh2 lg tgn aku. well ta penah wt keja cangkul mncangkul ney. kira fes tyme lah. aku ney bkn lrt sgt cangkul2 ney. snap pic aku lrt. ahahah.!!! act da bnyk lg pic nk boh tp pk2 blek tayah r boh. wt semak je blog aku kalo boh pic bnyk2. ahaha. yg mna perlu ckup. ngeee






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space