Monday

laptop meletup !

salam u'ollsss .
perpagi dh hupdate ney //?
eh pagi ka? baru kul 11 . pagi lah kn .
11.59 pun still pagi kan ? HAHA .*hempuk kt dinding 
apo dya yg aku nak ckp ney .
haaa tu nmpk dak title tu ? msti la nmpk kan .
kata tulis title dulu baru entry dya kan ?
apa ke mengong aku pagi ney . terlebih tyto ka apa?
eh mana da semalam kul 3pg baru bole tyto . sume blog aku dh walking checking dh .
pagi ney pun sempat lagi blogwalking beberapa link yg ditinggalkan ;))
hurm aku asa lappy aku ney tak lama lagi meletop la. dri ptg kemarin aku tak off. 
HAHA ! asyik mendonload movie smpai ke pagi ney pun smbung lagi .
haa sepatutnya lappy aku dh bole berehat dh . tp ada pulak part yg kedua dya stuck .
so kena donload balek la kn .
mana geram pun . besa2 ja . *hampa terok.!
smbil tgu mendonload sampai abes .
aku pun open sesemi my blog .
pewwwiiitttt(*dh mcm amy search)
aku dpt tempat ke-20 dalam senarai BlogLarian .
sat lagi baru nak p terjah 5 blog yg tersenarai sekali nan aku tu .
haha . sejak bila gila blogwalking ney .
sejak bila -bila . bole tak jawapan centu . 
jum check it out klik-klik sini . bukan sana .
HAHA ! ;))






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space