Saturday

dugaanMU

YA ALLAH, knapa dugaan mu begitu berat untuk diriku ini
pada siapa aku harus luahan apa yg terpendam dlm hatiku ini
hanya dengan tangisan aku dpt puaskan apa yg tebuku dlm hati ini
kesilapan apakah yg aku lakukan smpai aku diduga sebegini rupa.
YA ALLAH, sesunguhnya aku berusaha utk tabahkan diri ini
menerima dugaanMU dgn redha. tp mgapa ia begitu sakit sekali ya allah.
aku hidup dlm keadaan berpura2, hipokrit.
tp hakikatnya aku sakit ya allah, tersgtlah sakit.
jika dengan kesakitan ini adalah jalan terbaik utk hidupku.
aku rela merasakan sakit ini hingga hujung nyawaku ya allah.
mengapa aku melihat pasangan2 lain begitu bhagia dengan kehidupan mereka
apakah aku tidak layak utk berpasangan.? atau aku tidak sempurna dimata mereka.
sedih,terkilan. pada siapa ingin aku luahkan.?
teman2 ku tidak lagi ingin mendengar luahan ku.
pada si dia.? juga sudah jauh hati driku.


...............kesedihan seorg penunggu..................






0 comel oshin:

Post a Comment

cakap suka suki . tapi ada batas okeh ;) tenkiu

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space